Sajátos válaszok a Dove kampányára

A Dove készített annak idején egy kampányfilmet, amelyben egy hölgyből varázsolnak supermodellt. A kampánynak az volt a célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a közizlésnek lassan már semmi köze a valódi emberek kinézetéhez. És persze, hogy a termékeiket népszerűsítse. Ettől aztán beindult az emberek fantáziája és különféle paródiákat készítettek.

Az eredeti

Csirkefarm

A pasis inverz

Köszönet a tippért Albinonak.

Baráth Gábor
Baráth Gábor

Fotós, szakíró és fordító.

Szerzője többek között az Adobe Photoshop Lightroom, a GIMP könyv és a Furmányos fotós könyv, c. könyveknek, fordítója a következő Scott Kelby műveknek: Photoshop digitális fotósoknak - Új verzió,
Világítsd be! Fotózd le! Retusáld!,
A digitális fotós könyv 5.,
A digitális fotós könyv - Best of
és a
Vakuskönyv fotósoknak.

Articles: 1383

One comment

  1. és a valódi embereknek van még valami (bármi) közük valódi önmagukhoz? vagy egyre inkább és többet csak emberen túli másvilágokat alkotunk?

Comments are closed.